Thursday, May 5

Laptop Ada Jantina?

AWAS : ENTRY INI MENGANDUNGI UNSUR-UNSUR SEKS YG TAK TERLAMPAU
Entry kali ni aku nak share sikit dengan korang semua.. tahu tak korang yang laptop (lappy)  juga ada jantina? haaa.. tak percaya la tu.. tulaaa benda-benda macam ni memang tak ramai yang tau.. kalau tak percaya, cuba check kat bawah lappy korang ada tak benda terjuntai? kalau ada lelaki la tu.. kalau tak nampak pape, tu maknanya lappy korang perempuan la.. kalau korang tak dapat jumpa pape berkemungkinan besar lappy korang kekeliruan identiti.. hahaha...! okay-okay.. aku tipu! jangan marah naa.. ada cara yg lebih logik untuk check jantina lappy korang.. jom try..


ikut langkah-langkah bawah ni
1. Buka notepad dan paste ayat ini dalam notepad: CreateObject("SAPI.SpVoice").Speak"I love YOU"
2. Selepas itu tekan save. Ubah save as type kepada All Files (pastikan korang save di desktop supaya senang nak cari/buka nanti).Save as = love u.vbs
3. Close notepad apabila habis save. Then double click file td (love u.vbs) dan akan dengar suara "i love u."


cuba dengar betul-betul suara lelaki ke perempuan yang keluar kat speaker lappy korang.. kalau suara lelaki bermakna lelakilah jantina lappy korang.. kalau perempuan, bermakna perempuanlah.. jadi bila dah tau jantina lappy korang.. korang boleh la letak nama yang sesuai untuk lappy korang.. nak letak Adam ke Shahir ke Sapura ke pun boleh mengikut kesesuaian.. lepas tu boleh la korang decide nak letak colour pink ke colour oren ke.. bukan apa, takut lappy korang keliru dengan jantina.. hahaha.. boleh juga diaplikasikan pada desktop kalau tak silap aku.. selamat mencuba!



2 comments:

Anonymous said...

lappy aku betina.hahaa

Farah Zainol said...

baguih la.. pasni hg bole buh warna pink kat dia.. haha