Thursday, May 5

Gila Duit...

Dapat duit dengan hanya menyebarkan iklan? actually aku dah iklankan iklan Nuffnang di blog aku masa mula-mula aku wujudkan blog ni.. ramai orang cakap boleh dapat duit dengan cara ni.. tapi orang yg datang melawat blog kita tu kena click pada iklan nuffnang yg dah kita letak dalam blog kita.. masa mula-mula letak seriously aku tengok aku takde earn apa-apa.. sampailah semalam aku baru perasan masa aku check account nuffnang aku.. dah naik laaa... wow.. cam tak percaya.. ingatkan takda hasil apa-apa.. lepas tu aku cuba pula ChurpChurp, ini pun salah satu anak syarikat nuffnang.. dan memang aku dapat hasilnya walaupun tak banyak.. tapi siapa nak bagi kita duit free-free kan?? sikit-sikit lama-lama jadi bukit.. dan last sekali tadi aku try pula says.my.. yg ni lagi senang.. hanya perlu letak link pada account facebook dan twitter kita.. sekali click dapat RM0.20.. bayangkan kalau 500 orang click.. berapa dah dapat?? hehehe..minat takkk? meh aku share camne nak dapatkan duit dengan bende-bende alah ni..


Churpchurp
untuk jadi Churper, korang kenalah register detail korang dulu.. kalau tak macam mana dorang nak bayar kan kalau tak kasi detail.. so korang click link ni untuk register.. sangat mudah! :)


Says.my
sama juga macam churpchurp.. korang kena regiter detail korang dulu.. dan untuk info korang.. iklan-iklan says.my lebih menarik dan akan tarik ramai orang click kat link says.my.. so nak register korang pergi kat link ni.. 


so aku ucapkan semoga berjaya dan jom cari duit poket sama-sama! :D



No comments: