Monday, June 6

Nasik Kandaq Chowrasta Road~!

kesian kawan aku mengidam nasik kandaq chowrasta.. bawak la dia.. kesian plak aku tengok.. hahaha.. oh ya! aku dapat jumpa dengan kawan yg dah lama tak jumpa.. since dari aku form 3.. ;D tengok gambar je la eh.. aku malas nak type dah ni..



nasik kandaq banjir~!


Aida tengah cover gigi palsu beliau
ketika menggigit daging..

woittt! tak malu ke curi ayam aku?!!

jangan nak tunjuk penumbuk sangat la..
tau la baru balik dari praktis WWE.. haha!

Raihah.. akhirnya jumpa gak setelah
9 tahun tak jumpa.. lama tuuuu~! 
licin.. kenyang perut senang hati..
perut pun kembali bertambah buncet dari biasa..

adengan ini selalu sangat terjadi.. jangan hairan
kalau ada mimik muka sorang takot² dan sorang lagi
mimik muka 'puas'..

nasik dah habis.. kesian depa kena tunggu..

sungguh bagus rakyat pulau pinang..
beratur ketika menunggu giliran membeli nasik kandaq..

No comments: