Wednesday, June 22

Lullaby Song anda apa?

hello pembaca alam maya.. tahu tak apa itu lullaby song? bagi yg tidak tahu, lullaby song kebiasaannya lagu yg mendayu².. yg lembut melodinya.. dan sering dijadikan halwa telinga sebelum tidur.. ingat makan saja ke yg kena ada pembuka selera? tidur pun perlu okay! lainlah kalau sesetengah orang yg memang pantang letak kepala atas bantal lepas tu terus ZzZZzzzZZZzzz! (wOops!) lullaby song ni bagus didengar sebelum tidur.. dengar sambil pejamkan mata, dan lepas tu terus lena diulit mimpi² indah ala² kisah fairy tale.. boleh? LOL


hahaha!! comel gila baby ni!

aku tak terkecuali dengan habbit mendengar lagu sebelum tidur.. tapi lagu² yg aku dengar bukan la mendayu² seperti yg aku katakan tadi.. kebanyakan lagu yg aku dengar merupakan lagu² cinta kecewa.. hahaha.. kelakar bukan??? sebabnya lagu² sebegini dapat mengingatkan aku pada seseorang.. siapa? biarlah rahsia.. yg pasti, bila aku dengar lagu² ni fikiran aku secara automatik akan teringat akan seseorang itu.. memang la orang cakap, kisah yg lepas tak perlu dikenang, tp ada aku kesah? aku nak kenang saat² manis je la.. hoho!


uh uhh.. lupa nak bagi tau apa lagu yg aku selalu dengar sebelum tidur.. ada dalam 3-4 lagu yg aku dengar secara random di handphone murah aku ni.. 


1. jika kau rasa getarnya - slam
2. hati yg kau sakiti - rossa
3. pokok - MUH feat hazama
4. unintended - muse


ada lagi lagu² lain tp ini yg paling top of the list.. sebab bila dengar lagu² ni aku mulalah nak berangan.. rasa sedih.. pernah sekali sampai sebak dan menangis.. errr! teruknya! lepas tu boOomm terus tidur.. dengan earphone di telinga.. bila tersedar baru aku akan tutup mp3 aku dan terus sambung ZZzzZZzzzzz....~




SO APA LAGU LULLABY KORANG? 
MEH LA SHARE!
^___^

1 comment:

NAT said...

Lullaby song saya ialah..
1.kiss the rain-yiruma
2.laputa castle in the sky

admin cuba dgrlah.saya psti anda akan suka