Thursday, May 15

Rasa Diperhatikan..

Assalamualaikum..

Tak tahu la kenapa sejak dua menjak ni aku rasa macam diperhatikan. Ke aku yang terperasan lebih? Kengkonon artis? Bahaa! Setahu aku, blog ni tak ada siapa pun tahu. Kalau ada orang buka pun mungkin sebab aku ada share link blog ni kat timeline facebook aku. Masa tu ramai la viewers dari kawan-kawan di facebook. Tapi sejak-sejak akhir ni, macam ada orang yang rajin buka. Hoishh! Siapakah anda? Blog saya ni tak menarik pun la. Hehe.

Macam mana aku tau macam ada orang yang baca blog aku? Aku perasan lepas saja aku update blog ni, akan ada pembaca sebaik saja aku publish post yang baru. Hehe. Dan traffic pun ada menunjukkan seseorang di luar dari Penang yang sedang view. Siapakah anda? Bakal imam sayakah? Ececehhh! Gurau!

Aku tak marah pun orang nak view blog ni. Suka lagi ada. Sebab ada juga orang yang berminat nak baca blog yang bosan ni. Semuanya berkenaan kisah peribadi dan aktiviti harian aku. Kalau blog orang lain semuanya bagi info dan maklumat yang bagus. Tips make up la, fashion la, tutorial shwal la, bawal Mawar Fizo Omar la dan macam-macam lagi. Tapi blog aku, semua pasal aku. Bahaaa! Seronok ke baca? Thanks yah :D


Kata-kata saya : "are you stalking me? If yes.. Let's be friend! :) "

No comments: