Friday, May 16

Permudahkanlah..

Assalamualaikum..

Today is the day. Harap dapat ke peringkat seterusnya. Macam-macam dugaan yang timbul semalam. Habis saja waktu kerja terus ke BJ dengan Shakirah untuk cari tudung dan barang-barang untuk persiapan esok. Dapat cari jubah je. Itu pun secara kebetulan.

Kelam kabut juga pagi ni. Selesai je benda ni aku terus nak shoot balik perak. Dah lama tak balik. Agak-agaknya pukul berapa la nak sampai sana. Aku dah la ada silau. Susah nak drive waktu malam. Penakut pun ye jugak. Hehe! Harap-harap selamat sampai.

Okay la, sekarang ni sedang tunggu yang lain-lain tak sampai lagi. Aku update pak ai hp je. Ni pun sebab bosan tak ada apa nak buat. Hehe. Nanti sambung lagi. Aku akan update tentang aktiviti hari ni. :)
 
Menunggu.. perkara yang paling aku tak suka sejak azali..



No comments: