orang sedang baca :)

Tuesday, May 13

Koir lagi sempena MAKSAK bola jaring

Assalamualaikum..

Ahad baru-baru ni aku terlibat untuk persembahan koir sempena MAKSAK iaitu sukan untuk kakitangan kerajaan bagi pertandingan bola jaring. Last minit dorang minta budak-budak koir untuk buat persembahan. Baru plan nak balik perak minggu lepas tapi mama balik JB pula. So, tak jadi balik Perak kena la pergi koir Ahad yang lepas.

Suara pun masih lagi belum baik sepenuhnya. Ya Allah.. lama nya aku sakit kali ni. Hampir lebih dari seminggu. Nikmat tu ditarik sementara. Hmmm.. Sekarang ni makin teruk rasanya. Batuk dan selsema semakin menjadi-jadi. Macam-macam ubat dah makan. Jumaat ni ada pertandingan nasyid pula. Harap Allah permudahkan segala urusan aku nanti. 

Aku kongsikan beberapa gambar sempena hari Ahad lepas.. :)









No comments: