orang sedang baca :)

Monday, May 19

Festival Belia Putrajaya 2014

Assalamualaikum..

Tajuk di atas adalah dirujuk. Hehe. Macam surat rasmi pulak. Untuk makluman semua, Karnival Belia Putrajaya (FBP) ni akan berlangsung pada 23 Mei 2014 hingga 25 Mei 2014. Semalam saja-saja aku cuba masuk ke website FBP ini untuk tengok jadual aktiviti. Wah tak sangka rupanya banyak gila aktiviti yang akan dijalankan. Tengok saja tentatif FBP rasa semangat nak pergi. Mesti ramai belia yang akan hadir. Boleh cuci mata! Tehee! :D

Jadi, untuk pertandingan nasyid, pertandingan jatuh pada 23 Mei 2014 (Jumaat) bermula jam 3 petang hingga 5 petang. Sekejapnya? Mungkin sebab tak banyak kumpulan. Atau mungkin setiap negeri hanya akan diwakili oleh satu kumpulan. Total mungkin hanya akan ada 14 kumpulan sahaja. Ada peluang ke kumpulan Zhufairah PSUKPP untuk menang? Mesti negeri lain banyak yang hebat-hebat. Tak apa, tak menang pun takpe. Sekurang-kurangnya dapat timba pengalaman bertanding di peringkat kebangsaan. :)

sila click untuk pembesaran gambar

Hari ni seperti biasa. Isnin merupakan mood Monday Blues. Hari permulaan setiap minggu. Mood nak bekerja pun tak ada lagi. Dah la pakai pun serba biru hari ni. Bertambah-tambah blue la jadinya! Masih lagi mengharap pada keajaiban. Kawan-kawan terdekat saja yang tau. Puan Shakirah! Sila simpan rahsia kita bersama. Akhirnya aku dapat juga ke sana. Haha. Masih kuatkan mandrem tu? Will see. Insha Allah! :)

Hey kamu, saya tahu kamu sedang memerhati dari jauh. Semoga terbuka hati bersama ya. Allah tak akan hadirkan seseorang dalam hidup kita tanpa sebab. Pasti ada menyebab kenapa kita mengenali antara satu sama lain. :)

Ting tong~
Duck face hari ini. Sekian.
Oh ya.. saya dalam mood Isnin Biru (Monday Blues)

No comments: