Saturday, May 24

I'm tired..

Assalamualaikum..

Alhamdulillah. Aku dah selamat sampai di Taman Meranti. Sakit-sakit badan semua ada. Dari petang semalam sampai ke 2.30 pagi dalam coaster. Dengan terhentak-hentak kat belakang. Sakit badan nak meninggal rasa! Ingat balik je nak terus tidur. Tapi tak dapat lelap pula. Mengantuk tapi tak boleh tidur. Mata pun berair-air dah. T-T

Nak share pasal pertandingan nasyid pun tak ada apa yang menarik. Kenapa tak menarik? Sebab Zhufairah tak menang. Haha! Semua wakil negeri yang bertanding sangat hebat-hebat. Kira kitorang ni belum boleh disamakan level dengan dorang la. Dorang tu dah memang profesional. Tapi takpe, ambil itu sebagai pengalaman. Bukan senang nak bertanding di peringkat kebangsaan. Jadi tak mengharap pun untuk menang kali ni. Timba pengalaman untuk festival nasyid yang akan datang pula. Sempat juga borak-borak dengan budak dari Sarawak. Kata dorang tahun ni Sarawak jadi tuan rumah. Woah bestnya! Kalau menang peringkat negeri dapat pergi Sarawak! :D

Aku tak sempat pun nak capture suasana kat karnival tu. Sebab giliran kitorang nombor 2 selepas Sarawak. Agak rushing juga. Gambar selfie kitorang je banyak. Hehe. Jangan terkejut tengok perubahan muka aku lepas disolek. Aku sendiri pun tak percaya muka aku camtu. Macam pelik ja. Over je rasa make up macam tu. Macam nak pergi buat show kat mana-mana je. Huhu.

Pengantin-pengantin lari. Hehe.
Haipp! Dua orang dah jadi mak orang, Sorang bakal jadi bini orang.
Sorang je masih bujang. Lalalaaa.. :D

Esok pula majlis perkahwinan Mahirah. Selamat pengantin baru Puan Mahie. Semoga berbahagia hinggah ke jannah. I'm happy for you dear. :) Kali ni aku dapat banyak invitation orang kahwin. Haishh. Seronoknya bila tengok orang kahwin. Aku pun mula la gedik nak kahwin gak. Ekeke! 

Semalam dapat SMS dari SPA. Aku dapat panggilan temuduga lagi. Alhamdulillah. Murah sangat rezeki tahun ni. Temuduga buat kali kedua tahun ni. Selama 27 tahun ni muka bumi Allah ni, tahun ni la yang aku dapat panggilan temuduga. Terima kasih Allah. Dan aku nak ucapkan selamat mengundi juga kepada pengundi PRK di Pulau Pinang kali ni. Aku sendiri pun akan mengundi hari Ahad ni. Undi adalah rahsia ya! :)

No comments: