orang sedang baca :)

Wednesday, May 21

Mama, Ummi, Mummy dan Deena ❤

Assalamualaikum..

Macam dah lama tak hangout sama-sama dengan si Shakirah dan Nadia. Masing-masing sibuk dengan kerja sampai nak jumpa pun banyak kekangan. Semalam berjaya juga keluar sekali. Duduk makan malam bersama sambil borak panjang. 

Esok aku akan ke Putrajaya sempena Karnival Belia. Nasib baik penginapan semua disediakan oleh Jabatan Belia dan Sukan. Dengar-dengar kami akan menginap di Wisma Belia Mayc. Apakah itu? Macam tak best je. Transportation akan disediakan oleh JBS sendiri. Selamat! 

Untuk pertandingan nanti, komposer kami dah buat keputusan untuk tukar lagu. Susahnya..aku masih tak dapat hafal lagu tu. Sempat ke aku nak hafal sebelum pertandingan Jumaat ni? Harap dipermudahkan nanti. Baju pun masih belum decide baju macam mana nak dipakai. Semuanya last minute. Hari ni baru terhengeh-hengeh nak cari. Semuanya nak buat hari terakhir. Teruk la macam ni. T-T

On the way ambik ummi dan Deena

Our first portrait together with Deena

Mama dan ummi sibuk berselfie..
Mummy kena jaga Deena.. stress muka mummy. Haha

Susah nak ambik gambar dak kecik nih..
Last-last mama yang selfie sendiri.. Hehe


Tepi jalan pun boleh kannn! Haha

Last one before went back home :)

No comments: