orang sedang baca :)

Saturday, May 10

Bertapa Pentingnya Suara

Assalamualaikum..

Aku masih lagi belum baik daripada sakit tekak. Suara pun dah transform jadi suara ala-ala nyah. Tak kuasa mak tau! Dah macam-macam cara buat untuk pulihkan balik suara. Makan ubat untuk buang mukus dan petua madu dan buah lemon campur halia pun dah cuba, tapi suara masih lagi macam ni. Esok dah la kena buat persembahan koir sempena MAKSAK. Suara tak baik-baik lagi. T-T 

Nak ditambah pula, Jumaat depan ada pertandingan nasyid. Kalau menang peringkat saringan dapatlah pergi peringkat negeri Pulau Pinang. Dan kalau menang lagi, kita jumpa di Putrajaya. Tehee! Kumpulan nasyid SUK yang baru aku join ni agak membanggakan. Tahun lepas mereka dapat johan peringkat negeri. Aku harap kali ni pun kemenangan berpihak pada kumpulan nasyid ni sebab aku dah turut serta sekali. Insha Allah. :)

Dan aku nak berkongsi cerita Jumaat lepas. Unit kami telah buat satu perasmian bangunan di Bandar Gelugor, Kampung Buah Pala. Bangunan tersebut telah dinamakan Karpal Singh Learning Centre dan Akademi Badminton. Perasmian dibuat oleh Y.A.B Tuan Lim Guan Eng, Ketua Menteri Pulau Pinang. Banyak majlis kami melibatkan CM. Kalau dulu boleh tengok dari jauh, sekarang ni depan mata boleh tengok dah. Dan tema bagi kami yang kena bertugas adalah warna hijau. Senang nak cam dari jauh katanya.





















No comments: