Tuesday, June 17

Tajuk akan difikirkan kemudian..

Assalamualaikum..

Mai nak cerita serba sikit tentang saya.. (selalu bahasakan diri 'aku'.. terasa macam kurang ajar pulak.. kali ni nak tukar yeh!)

1.  Saya seorang yang sangat takut dan geli kepada binatang bernama LIPAS. Tak tau kenapa dan sebab apa. Kalau saya nampak binatang ni dalam bilik air, confirm akan arwah di dalam lubang saluran air sebab saya akan spray sampai dia lemas dalam tu. wuuu T-T. Macam kejam tapi nak buat camne. Saya penggeli LIPAS.

2.  Saya takut dan geli juga kepada tikus belanda a.k.a. hamster. Mungkin ramai yang rasa hamster tu comel. Tapi tidak bagi saya. Sebab saya pernah ada peristiwa yang buat saya takut dengan hamster bila ada suatu ketika saya pegang hamster di tapak tangan dan dia telah mengigit isi tapak tangan saya. Pedih okay! Terus saya campak hanster tu. Haha. Geli aihh dok gerit2 (bahasa utara) isi orang!

3.  Kadang-kadang saya suka garu kepala yang tak gatal sampai luka. Ini habbit dari dulu. Luka sampai berair. Bila nak basuh rambut confirm terjerit-jerit dalam bilik air sebab pedih kepala. Ishhh..

4.  Saya suka marah-marah pemandu kereta lain bila saya rasa saya dah lambat ke tempat kerja. Siapa yang tau tu tau la. Mulut saya akan mengeluarkan kata-kata yang tidak enak. Astaghafirullah al azim! Kena berubah ni Farah. Tak baik ada sikap macam ni.

5.  Saya seorang yang setia. Wahhh! Angkat bakul sendiri yer cik Farah. Tapi ini adalah kenyataan. Tak pandai sebenarnya nak pasang 'spare part' banyak-banyak. Kira siapa yang ada pasang spare part banyak-banyak tu memang hebatlah. Salute! Macam mana anda layan semua nya dalam satu masa? Tolong ajar boleh? Hihihi

6.  Saya seorang yang pelupa dan cepat lupa. Tak taulah dapat penyakit ni sejak bila. Saya sangat susah nak mengingati apa-apa yang melibatkan nombor dan tarikh-tarikh penting. Kalau handphone hilang memang menangis la jawabnya. Sebab saya hanya ingat nombor mama dan babah saya saje. Nombor telefon rumah pun saya tak ingat. Boyfriend ke girlfriend ke ex ke..Haha memang tak ingat. Maafkan saya! T-T

To be continue....

No comments: