Thursday, June 12

Officially turned 27 years!

Assalamualaikum..

Alhamdulillah. Masih lagi diberi kesempatan untuk bernafas di bumi Allah ni. Genap sudah usia 27 tahun. Terima kasih tak terhingga atas ucapan-ucapan dan doa-doa yang diberikan oleh kawan-kawan semua. Terutama sekali yang bagi kata-kata semangat dan doa dipermudahkan jodoh. Hehe. Anda semua sangat memahami saat hati ini dalam kedukaan. Thanks so much! :)

Actually tak tahu nak update apa dan tak tahu apa tujuan aku click pada new post entry ni. Macam tak ada apa yang nak dikongsikan. Aku masih lagi cuba muhasabah diri dan memperbaiki diri ini ke arah kebaikan. Cuba berubah. Insha Allah. Doakan aku yer kawan-kawan. Eh! Ada ke kawan-kawan aku yang baca blog ni? Bahaaa! Hopefully tak la. Sebab kebelakangan ni banyak pula entry pasal kedukaan aku. Cett! So childish la hang ni Farah! Wake up please!

Sebenarnya aku malas nak balik kampung kat JB tu. Sebab banyak mulut asyik bertanyakan soalan yang sama. "BILA NAK KAWEN NI FARAH?" urghhh. Stress! Serious tak tipu. Dah calon pun tak ada macam mana nak kawen kakak2 oi, makcik2 oi, nenek oi. Suruh carikan calon tak mau pulak. Kata satgi tak berkenan. Uhukkk! So aku tengah fikir macam mana nak lari dari menjawab soalan-soalan yang boleh bagi aku bertambah stress memikirkan soal jodoh. Ya jodoh itu rahsia Allah. Doakan aku semoga dapat jodoh yang boleh bimbing aku hingga ke Jannah. :)


No comments: