Thursday, June 5

Silent Reader Tegar

Assalamualaikum..

Ini post kedua hari ni. Terlebih rajin pula nak menaip. Letih kot dari tadi menggodek surat-surat dan fail. Sampai makan pun lupa. Eceh! Kata nak kurus. Behee! Okay. Nak sibukkan dirilah katakan. 

Perkara di atas adalah dirujuk. Hehe. Berkenaan dengan silent reader. Aku sebenarnya dari dulu lagi musykil sangat. Aku nak tau sangat siapakah pembaca dari BATU CAVES, SELANGOR ni. Kerap sangat awak singgah di blog saya. Boleh dikatakan hari-hari. Blog saya menarik sangat ke untuk dibaca sampai singgah hari-hari? Haha. Okay joke. Sebab blog ni semua pasal life aku. Bukanlah blog yang akan orang cari dan baca. Lain la kalau blog NameeRoslan. Itu memang hari-hari aku buka. Setiap kali update, tak lama lepas tu mesti pembaca ni muncul. Pelik pula rasanya.

Sampai ada yang buat andaian mungkin ada orang India yang minat kat aku sampai hari-hari baca blog ni. Lepas tu akan add aku kat facebook sebab ade link dan badge facebook aku kat blog ni. Fuhhh scary beb! Tapi secara logikalnya, takkan la ada orang India nak baca blog orang melayu ni. Blog aku ni ada juga la selit bab-bab keagamaan walaupun tak banyak. Takpelah, at least aku dapat berdakwah. Mana tau terbuka hari dia untuk mengenali Islam. Dapat pahala kat aku kan? Haha!

Pesanan saya kepada pembaca itu..

Terima kasih kerana menyinggah. Nak tau juga siapa anda. Bagilah hint-hint sikit siapa diri anda. Boleh tinggalkan komen di ruangan bawah. Tak perlu bagi nama betul pun. Boleh komen sebagai ANONYMOUS saja. Jangan risau saya takkan publish komen anda. :)


sila click untuk besarkan
Siapakah anda?
:)

No comments: