Saturday, October 29

Lost World Of Tambun Trip







Annyeong haseyo!


lama jari jemari tak menaip di ruangan ni.. nak update apa pun tak tau sebab tak ada perkara menarik untuk di update.. tengah bosan² kat office, tiba² terasa nak buka album camera dalam handphone.. tertengok album masa ke Lost World Of Tambun masa bulan januari 2011.. terus terasa nak update benda yang dah basi ni.. 


masa ni aku, Aida dan Nadie plan nak menghilang tension dengan bermandi-manda kat tambun.. kebetulan rumah aku di Perak.. so plannya, sabtu kami bertolak ke perak dan ahadnya baru ke tambun.. dan lepas tu baru bertolak balik ke Penang.. tiket masa tu tak silap aku rm35++ mungkin sebab hari ahad tiket mahal sikit..


di entrance masuk Lost World Of Tambun..
banyak kucing besar wo!
tahanan yang dikehendaki!
(abaikan hijab saya,
memang macam tu bila kena air)
santai² kejap di rest chair..
letih kot asyik berendam je..



naik benda ni sangat memenatkan..sebab korang kena mendaki tangga yg tinggi,
lepas tu bila dah sampai puncak, penat macam ape je.. hahaha!
bila dah gelongsor tu memang best! siap ada orang standby ambil gambar kita kat bawah..
macam artis plak rasa.. hehe



benda ni pun sama macam yang kat atas.. korang kena daki tangga yang tinggi juga..
tapi benda ni takda la bersimpang siul macam benda yg kat atas..
bentuk dia lekuk.. memang tinggi.. 
sabaq².. kalau lapaq pun takkan nak makan kaki gua beb!

ikan² duyung yg gojes.. teheee :p

No comments: