Saturday, April 30

Cik Pepel Kesayangan~!

Hari ni hari untuk Cik Pepel dimandikan.. hoyehh! actually takde la kotor sangat pun.. tapi disebabkan semalam terparking kereta bawah pokok.. hah! hambik habuan.. taik burung bersepah beb! sakit mata dan sakit hati bila tengok.. dah ibarat macam kereta taik dah cik pepel tu.. so habis kerja aku terus ke car wash sebelah rumah aku  ni.. niat aku nak cuci n vakum je la.. tapi boleh pulak si bangla tu suggest aku untuk wax cik pepel.. aku cakap la tak nak.. dah tu dia nak buat demo.. demo punya demo, ternyata memang kilat habis! berbeza dengan sebelum die wax.. dan dengan rasa teruja aku pun setuju.. sobs.. melayang duit aku rm40 untuk wax, rm3 untuk cuci dan rm4 untuk vakum.. total rm47..!! uwaaaaaaaaaa... :( tapi takpe.. aku puas hati sebab cik pepel bersinar je bawah cahaya matahari.. hehe.. ailaik bebeh!

cik pepel dikerjakan oleh mamat bangla ni..

sesi menyapu krim wax..

taraaaaa~!! cik pepel selepas hampir 2 jam di car wash..
akhirnya siap.. dalam gambar macam tak nampak kilat..
tapi depan-depan bersinar beb!

No comments: