Friday, April 29

Blog yang Pertama~!!!

Assalamualaikum pembuka bicara.. Finally aku dah ada blog sendiri.. Asalnya blog ni diwujudkan untuk tujuan business tapi last-last aku tukar semua jadi blog peribadi aku sendiri.. Ni pun seharian aku buat benda ni.. belajar macam mana nak melawakan blog sendiri macam blog orang lain.. dan akhirnya tepat pukul 4.57petang aku dah hasilkan blog ni.. takde la lawa pun.. tapi agak puas hati la.. cuma aku nak touch up sikit buh lagu ke ape ke.. kasi meriah sikit.. (padahal takda orang nak baca pun) haiyakkk~!

So kegiatan aku di office seharian ini adalah mengedit blog ini.. duduk depan PC macam tekun je buat kerja.. padahal tengah tekun mengedit blog.. hahahak! Nak dijadikan cerita, tadi aku teman Chek Eyra pergi komtar dengan tujuan nak mencari manik untuk tudung beliau.. elok nak memblahkan diri hujan turun dengan selebat-lebatnya.. terpaksalah kami membeli payung, tu pun dah macam nak tercabut kaki cari payung dalam komtar.. tapi ada payung pun tak guna.. last-last aku lenjun jugak.. caittt~! hahaha..

woiiitt~! dah sampai waktu pulang kerja.. sampai sini je la first post aku.. akan diupdate lagi lepas ni.. adios bebeh!~

No comments: