Saturday, January 5

Sri Sentang Katering, Batu Gajah


Assalamualaikum.
Kali ni aku nak berkongsi tentang bisnes katering yang dijalankan oleh pakngah aku. Sebab esok ada kenduri kahwin yang menggunakan khidmat katering pakngah aku. Aku pun selalu juga tolong-tolong apa yang patut. Tapi selalunya aku ditugaskan untuk menghias lauk pauk pengantin.
Bagi siapa-siapa yang berminat nak menggunakan khidmat sri sentang katering ni boleh la tinggalkan komen. Nanti aku akan contact personally. Rata-ratanya pakngah aku letak harga yang murah, sekitar rm6-7 sekepala. Ikut pada lauk yang dipilih oleh tuan rumah. Termasuk lauk pauk untuk pengantin.
Lokasi pula, lebih kepada tempat-tempat yang berdekatan dengan batu gajah seperti di pusing, tronoh, menglembu, pengkalan dan kawasan-kawasan yang berdekatan.






1 comment:

Ally Leman said...

salam..mintak num seri sentang katering.
saya dah tinggalkan mesej dlm fb saudari