Monday, September 5

Happy Eid guys!

assalamualaikum semua! macam mana raya korang? mesti meriah kan? tahun ni aku beraya di perak. agak meriah juga sambutan kat rumah aku. saudara dari JB datang beraya di rumah aku. on off on off juga la aku online, sempat online pakai hp ja. siapa² yang hantar sms or inbox di facebook aku minta maaf banyak². tak sempat nak balas apa pun. di tambah pula dengan ketiadaan sen (kredit) untuk membalas. jadi aku balas kat sini je la, itu pun kalau korang baca.. :D


SELAMAT HARI RAYA SEMUA..
MAAF ZAHIR NO BATIN YER..
DUIT RAYA JANGAN LUPA!

raya tahun ni apa pun aku tak sempat nak buat. nak kata busy dengan kerja tak juga. aku banyak ke sana ke sini. bawa nenek aku pergi rumah pak teh, pergi kinta city la. gambar raya untuk tahun ni langsung tak sempat nak ambil. buka facebook mata naik berbulu je tengok gambar raya orang lain. sendiri punya gambar raya? ILLEKK~!

tapi aku sempat la ambil beberapa keping gambar secara tak sengaja.. tapi boleh dikira sebagai gambar raya juga kan? 

penuh penghayatan.. cayalah!

gila karaoke..

family dinner yaww!

the foods... yummayyy~!
the only picture yg sempat snap..

No comments: