Friday, June 26

Makan cili? Eh pedasnya!

Assalamualaikum..

Tak sangka ada juga orang yang baca entry pasal "so called "sabahat" dalam senyap. Stalked I ke Cik Temah oi? Hahaha.. Seronok ke stalk life orang? Lawak aih.. Tula, ibarat kehidupan aku lagi menarik dari uolls kan? Siap komen secara halus lagi. Terasa ke Cik Temah oi? Kikikihh..

Well, sesetengah orang memang cepat terpengaruh. Kawan-kawan yang ampa dok panggil BFF tu sendiri pun dok mengata pasal ampa. Haha. Jangan rasa secure sangat dengan orang-orang so called BFF ampa tu. Bukti semua ada pada aku. Cuma aku tak sebusuk hati dan sehitam hati sesetengah orang untuk reveal satu per satu. What for? Ini kan bulan Ramadhonnn bulan yang mulia. Haha. Seronok kan mengumpat pasal orang bulan-bulan baik ni? :D So kalau rasa nak tau bukti tu boleh la cari aku supaya ampa buka mata buka hati tau siapa kawan siapa lawan dan siapa DUIT SYILING di kalangan ampa. Haha. Thats why awal-awal lagi aku dah avoid orang-orang macam tu.

Dan aku mengaku ada sesetengah yang 'pernah jadi kawan' aku tu aku hide dari sosial alam maya ni. Sebab aku takmau tambah dosa ampa dok mengata pasal aku. So masing-masing tak sakit mata dan tak sakit hati bila tengok aku update tentang life aku. Better tak tau dari tau. Kurang sikit dosa mengumpat kan? Haha. :D Takpa, kalau ampa rasa nak unfriend aku kat facebook or mana-mana yang berkaitan dengan aku pun takpa. Akan sampai masanya aku akan remove 'sampah sarap' kat sekeliling aku. Is either ampa remove aku or aku remove ampa. Dua-dua pun boleh. Haha.

Sempena hari jumaat ni, semoga hati kita bersih. Jangan biarkan biarkan setitik hitam ada dalam hati. Nanti makin berkembang jadi hitam semua. Ada paham? :D


No comments: